Opony dostawcze

 

Opony dostawcze

Opony dostawcze

to opony dla samochodów ciężarowych, występujące w wersji letniej, zimowej i całorocznej. Opony dostawcze wyróżniają się wzmocnioną konstrukcją, zdolną przenosić jeszcze większe obciążenia, oraz bezpiecznie pokonywać miejskie przeszkody – krawężniki, progi, dziury i koleiny. Kupując opony dostawcze w firmie Opony Warszawa | USMOT | AUTO | MOTOR | SERWIS, otrzymają Państwo opony świeże, najwyższej jakości, starannie selekcjonowane z bogatej gamy produktów największych światowych producentów. Państwa samochód wyposażony w nowe dostawcze opony będzie podczas jazdy zachowywał się pewnie, a jego prowadzenie stanie się prawdziwą przyjemnością. Bezpieczeństwo i komfort płynące z nowych opon dostawczych jest wart każdej ceny. U nas jest ona najniższa spośród całej konkurencji na rynku sprzedaży opon.

 

Opony ciężarowe

to specjalny typ opon, przeznaczonych do samochodów powyżej o masie powyżej 3,5 tony. Mocna konstrukcja, duży wybór kształtów bieżnika i pełna gama wielkości. Serwis opon USMOT zapewnia Państwu dostęp do wszystkich rodzajów opon ciężarowych największych producentów. Sprzedajemy wyłącznie nowe i świeżo wyprodukowane opony. W naszym sklepie od ręki można zakupić najpopularniejsze modele opon w atrakcyjnych cenach. Zamówienia na inne rodzaje opon ciężarowych realizowane są natychmiastowo. Nasi doradcy pomogą Państwu wybrać najlepszy model opon. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny 605 085 555

 

ZUŻYCIE BIEŻNIKA: Wskaźnik zużycia bieżnika jest wartością porównawczą opartą na tempie zużycia opony testowanej w warunkach kontrolowanych na specjalnym torze. Przykładowo,
opona o wskaźniku 150 zużyłaby się na specjalnym torze półtora razy bardziej niż opona oceniona na poziomie 100. Osiągi względne opon zależą od rzeczywistych warunków ich
eksploatacji, jednakże, mogą odbiegać znacząco od normy z powodu różnych nawyków drogowych, praktyki eksploatacyjnej i różnic w charakterystyce drogi i klimatu.

PRZYCZEPNOŚĆ: Klasy przyczepności od najwyższej do najniższej to AA, A, B i C. Klasy te określają zdolność opony do zatrzymywania się na mokrej nawierzchni, są mierzone w bardzo precyzyjnie określonych warunkach na specjalnej nawierzchni testowej asfaltu i betonu. Opona oznaczona jako typ C ma gorsze parametry przyczepności niż opona AA. Uwaga: pomiaru parametru przyczepności opony dokonuje się podczas jazdy na wprost i nie obejmuje on wpływu przyśpieszania, działania sił bocznych, aquaplaningu czy charakterystyki przyczepności rańcowej.

TEMPERATURA: Współczynnik temperatury A (najwyższy), B i C określa odporność opony na przegrzewanie się i jej zdolność do oddawania ciepła. Pomiarów dokonuje się w warunkach kontrolowanych w specjalnych laboratoriach badawczych. Utrzymująca się wysoka temperatura może niekorzystnie wpływać na materiał opony i obniżać jej żywotność, a nadmierna temperatura może nawet prowadzić do uszkodzeń opony. Współczynnik C jest minimalną wartością dla opon osobowych, co oznacza, że opona spełnia standardy ustanowione przez Federalne Standardy Bezpieczeństwa Motoryzacyjnego nr 109. Współczynniki B i A oznaczają wyższy poziom niż minimum określone w przepisach. Uwaga: współczynnik temperatury określa się dla opony właściwie napompowanej i nie przeciążonej. Nadmierna prędkość, niedopompowane opony, zbyt duże obciążenie, występujące oddzielnie lub łącznie, mogą prowadzić do przegrzania się opon i ich uszkodzenia.

 

Leave a Reply